ارتباط بین تماس چشمی و میزان فروش

امروز به اهمیت ارتباط چشمی در بحث فروش و اینکه چقدر می تواند در میزان فروش تاثیرگذار باشد می

پردازیم.

فروشنده های عزیز باید حتما در تعامل با مشتریان ارتباط چشمی برقرار کنند و لبخند بزنند.

متاسفانه برخی از فروشندگان نه تنها رفتار مناسبی با مشتریان ندارند و از جواب دادن طفره می روند بلکه تماس

چشمی لازم را هم برقرار نمی کنند.

و این نوع رفتار به شدت به کسب و کارشان آسیب می زند.

درست است که مشتری بابت نیاز به کالای موردنظر به شما مراجعه و از شما خرید می کند،

اما در اکثر مواقع فرآیند خرید به دلیل انتقال حس خوب و انرژی مثبت از سوی فروشنده به مشتری صورت می

گیرد.

بهتر دیده شدن و بهتر شنیده شدن حق توست. کمکت می کنم تا در دنیای پر رقابت امروزی حرفی برای گفتن داشته باشی و بتوانی بهترین بیان را پیدا کنی، طوری که در هر جمعی همه مجذوب صحبت هایت شوند.        

  منیره میرزاده مهندس it ومدرس فن بیان و مهارت های ارتباطی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *